Silnik
: Nie do zdarcia przy dobrych olejach. Uwaga , w razie wymiany uszczelki głowicy trzeba wbrew instrukcji serwisowej jednak dociągnąć po 2000 km samemu śruby głowicy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Jak na swój wiek całkiem OK. Przede wszystkim zero rdzy, ale ja go po zakupie dwa razy rok po roku porządnie zakonserwowałem.Zachwaszcza dotyczy to podłogi bagażnika od spodu. I spoko jest.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie do zdarcia. Mam przebieg ok. 300 000 km z czego 220 000 na gazie. Silniczek kręci jak pszczółka, zero zużycia oleju zero stuków. Po 250 kkm wymiana uszczelki pod głowicą a przy okazji szlif zaworków. I tyle. OLEJ od początku do teraz wyłącznie SYNTETYK. Ostatnio Lotos Syntetyk Plus
4,0
Skrzynia biegów
Jak skrzynia. Awarii brak, biegi lekko wchodzą, lewarek ma już trochę luzu - ale to z powodu zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów.
Olej wyłącznie syntetyk i ZMIENIAM co 40 000 ! Nie chcesz awarii skrzyni to zmieniaj olej, nawet jeżeli producent nie umieścił korka do spustu oleju
4,0
Układ jezdny
Jeżdżę akurat głównie po drogach w jakości autostradowej (Trójmiasto, obwodnica autostradowa , A1 i A2 oraz ekspresówki ).
Dlatego belka tylna dopiero teraz będzie robiona pierwszy raz ( 300 000 km ! - ale lewe koło już ma ukos)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Głośny od 110 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gaz 6,5-7,5 l/100 km. Benzyna 5,8-6,8 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyłącznie drobiazgi typu centralny zamek, silnik wycieraczek oraz eksploatacyjne- wiadomo sprzęgło po 200 kkm, łożyska kół 170 kkm, łożysko i szczotki alternatora
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 60KM 44kW
[l/100km]