Karoseria
: W 100% rzadnej rdzy! Autko w pełni czerwone.. :-)
Środek auta, jak na jego wiek, bardzo oryginalny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: wycieki nad kołem, słaby hamulec awaryjny.
Układ elektryczny
: słaby odbiór radia, nawet po wymianie anteny
5,0
Całokształt
Piękna i ponętna, wymagająca opieki.. :D
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje ładnie, bez zastrzeżeń.
3,0
Skrzynia biegów
Czasem jest problem ze wrzuceniem biegu piątego, oraz wstecznego; wybija.
4,0
Układ jezdny
Można jeździć i jeździć :) Jednak robi się głośno przy ustawieniu na wysoki nawiew klimatyzacji, bądź przy szybkiej jeździe.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybko, chłodzi wolno.. ale chłodzi! :-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szczupli nie narzekają.
3,0
Wyciszenie
Saxo lubi `robić hałas`.
A tu klima głośna, a tu silnik ponad 100km/h, albo pasek się poluźni..
Ale nie jest źle, temu, kto pokocha te autko, na pewno nie będzie to przeszkadzać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie dosyć niskie, ceny paliwa dają dużo do życzenia, na autostradach szybko umyka paliwko.
Naprawy zazwyczaj sięgają około 100-200zł , części wahają się około 100zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Citroen zawsze chętny do jazdy.
Z małych usterek to na pierwszy ogień idzie zepsuty centralny zamek - moje saxo otwiera się od drzwi pasażera, poza tym wszystkie zamki działają.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Hamulce, wycieki płynu hamulcowego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 54KM 40kW
[l/100km]