Przejeżdziłem nasz kraj wzdłuż i wszerz. Bywałem saxem na wakacjach latem i zimą w Słowacji, Węgrzech, Litwie, Niemczech i w Czechach. Nie miałem żadnej awarii na trasie. Jestem bardzo zadowolony z tego autka zwłaszcza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Żwawy, chociaż trochę głośny. Mała moc, więc królem szosy nie jest ale można nim wyprzedzać. Trochę gorzej z jadzą pod długie wzniesienia, ale wjedzie na każdą przełęcz.
4,0
Skrzynia biegów
Zimą niedokładnie wchodzi z dwóki na trójkę, no i wsteczny czasem trzeba kilku prób aby zaskoczył. Ale dość elastyczne biegi zwłaszcza wyższe a jest ich pięć.
3,0
Układ jezdny
juz dwukrotnie musiałem wymieniać osłonki przegubów na przedzie zawieszenia, raz przegub. Ale dośc wysokie zawieszenie i pewność jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra we wszystkich kierunkach
5,0
Ergonomia
wszystkie przyciski i przełączniki typowo położone, żadnych problemów ze znalezieniem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się dość szybko, wentylacja dobra chociaż na trójce dość głośna. szybko osuszają się szybki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze mimo braku pionowej regulacji fotela i kierownicy. Z tyłu też znośnie a bagażnik super 280 litrów. Trudno znaleźć większy w takim autku.
3,0
Wyciszenie
Do 90 km w miarę cicho ale im wyżej tym głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeciętnie na przejechanie 56 tysięcy km potrzebowałem 5,6 l benzyny. W trasie może spalic poniżej 5 l. Latem bak wystarczy nawet na 800 km. Naprawy i serwis w Citroenie trochę drogie ale niewiele ich miałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niska cena tych aut a autko naprawdę dobre zwłaszcza pojemne. Chociaż jak zwykle krążą opinie że francuskie to drogie w naprawie, ale naprawy naprawdę nielczne i nie takie znowu drogie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 50KM 37kW
[l/100km]