Hmmmm to co najwazniejsze. Spalanie nie przekracza 6 L. Predkosc po zabiegach zadawalajaca, przyspieszenie rowniez. Awaryjnosc srednia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie moge nic mu zarzucic. Ale seryjne 69 KM to za malo. Po malych zabiegach czyli zmiana mapy silnika, usuniecie kata, montaz filtra powietrza K&N moc wzrosla do okolo 90 KM i moment to 200 Nm. Da sie jezdzic.
4,0
Skrzynia biegów
Nie moge nic jej zarzucic. 3 dluga. Choc 6 bym nie pogardzil. Ale to dopiero po zmiane mocy.
4,0
Układ jezdny
Skacze jak gokart. Krotki samochod. Moj ma uszytwnione tylne zawieszenie i przednie. W sprezyny wsunelismy gumy na tyl po 2 a na przod po 1. Wiekszy udzwig, mniejsze kolysanie. Ale autko jest zdecydowanie mniej komfortowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie moge niz zarzucic. Prawie nic oprocz lusterek. Mala regulacja szkla na zewnatrz. Ciezko wyeliminowac martwe pole - praktycznie nie da sie. Chyba ze masz 160 cm wzrostu i siedzisz na kierownicy jak glonojad. Ja przy 182 cm siedze za daleko i lustra za duzo mojego samochodu mi pokazuja.
4,0
Ergonomia
Hmmm jakbym mial polke pod sufitem to bym dal doskonale.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie. Mrozow nie bylo wiec ideal. Szyby nie paruja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzen jak na takie male autko bardzo duza. Wiecej miejsca niz w Expercie 1.
4,0
Wyciszenie
Niestety slychac klekot jak sie da gazu.Szumy tez sa. Jezdze jeszcze skoda roomster 2010 1.2 tsi. Tam silnika nie ma - nic go nie slychac.
Nie zawiodl nigdy. Poprawiam po poprzednim wlasicielu. Czyli wymiana rozrzadu - normalka. Wymiana przedniej sprezyzny - ulamana. Wymiana tulejek na amortyzatorach z tylu. Wymiana sprzegla - samochod przejezdzil po bydgoszczy 95 tys km. Wymiana profilaktyczna przy okazji wymiany zimmeringu na skrzyni.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 HDI 70KM 51kW
[l/100km]