Karoseria
: odmowa naprawy gwarancyjnej, tak ma byc
Zawieszenie
: odmowa naprawy gwarancyjnej zawsze po przepiegu 40000km
Silnik
: brak problemu po stronie serwisu, masz problem kliencie, to twoj problem a nie nasz
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
gby po od paleniu rano od razu nie gasł, to wszysto by było ok. jak zwykle serwis twierdzi wszystko ok.
3,0
Skrzynia biegów
w zime zamarza lewarek
1,0
Układ jezdny
po 20000km łożyska na MCpersonie, po 40000km to samo, Citroen Polska twierdzi ze to zuzycie eksploatacyjne, śmiechu warte, gdzie serwis musi po przebiegu 40000km i 1 roku pytac zawsze o zgode, a do tego zawsze jest odmowa naprawy gwarancyjnej. To po co te 2 lata gwarancji
Komfort
4,0
Widoczność
brak zastrzezen
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tandeta
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie przód, winda koła zapasowego zardzewiała po 6 miesiacach, silnik gasnie po nocnym staniu, rdzewieja zawiasy tył, zamarza lewarek, po 45000km do wymiany klocki+tarcze koszt w serwise ok 1200zł, po za 400zł, na tych samych częściach, szyba przednia w czasie zamykania, czasami się otwiera a nie zamyka - serwis jak zwykle brak usterki, bardzo nie polecam tego samochodu serwisów CITROENA i marke
CITROEN, jak kupujesz to wchodzą do d... a jak problem o spadaj... Bardzo złe podejście do klienta CITROEN POLSKA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]