Silnik
: miałem wrażenie, że to silnik benzynowy a nie diesel (nieźle wyciszony o wysokiej kulturze pracy)
4,0
Całokształt
Dość bezawaryjny, wygodny furgon do jazdy miejskiej i na trasy
Wrażenia
3,0
Silnik
za słaby przy większym ciężarze ładunku
5,0
Skrzynia biegów
nieźle zestopniowana, pracująca precyzyjnie
4,0
Układ jezdny
miałem tylko kłopot z przednim drążkiem stabilizatora (dwie wymiany)
3,0
Karoseria
za mało uchwytów do mocowania ładunku, szczególnie na bokach nadwozia. zaczyna już rdzewieć ale poza tym ok
Komfort
4,0
Widoczność
to tylko furgon więc bez rewelacji, pomaga dodatkowo zamontowana szyba w prawych przesuwanych drzwiach
2,0
Ergonomia
słabo wyprofilowane siedzenie kierowcy,
położenie dźwigni hamulca ręcznego porażka,
nieergonomiczne położenie przycisków otwierania szyb
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy większych mrozach trochę chłodno, w lecie ok (klimatyzacja)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ciasno w wersji z kanapą dwuosobową
5,0
Wyciszenie
zawsze może być lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie generuje zbyt dużych kosztów
4,0
Stosunek jakość/cena
bez uwag
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zepsuły się przyciski otwierania szyb, dwie wymiany przedniego drążka stabilizatora, parokrotna wymiana uszczelki drzwi tylnych (uważam jej zamocowanie szczególnie na progu za błąd konstrukcyjny)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
naprawa turbosprężarki po 200 tys. km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDI 92KM 68kW
[l/100km]