Osiołek do pracy, ma swoje minusy, ale takie malutkie , które nie przeszkadzają , najpoważniejsza zaleta : jeżdżą głównie pracownicy i mimo to zawsze dojeżdżają :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny i oszczędny - załadowany narzędziami i z drabinami na dachu spala średnio 7,5-8 l/100km.
4,0
Skrzynia biegów
Pomimo sporych luzów na linkach wybiera biegi pewnie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo trwały - kupiłem z przebiegiem 186 tys km i dopiero teraz przy 316 tys km w przednim zawieszeniu luzy, naprawy tanie - kompletny wachacz (ze sworzniem i gumami 120 zł.
Komfort
4,0
Widoczność
Świetna widoczność na drogę , jedynie do góry , na światłach troszkę trzeba się schylić czasami.
4,0
Ergonomia
OK, jedynie do przycisków opuszczania szyb nad głową trzeba się przyzwyczaić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera jest OK. Jednak przy 2 pasażerach już ciasno . Rewelacją jest spora plaska powierzchnia deski rozdzielczej , jest na czym postawić śniadanie .
3,0
Wyciszenie
Jak to bus , nie ma wyciszenia grodzi od strony paki, galeryjka na dachu niemiłosiernie hałasuje , już od 80km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnia ok.8l/100km , jak jeżdżę sam to 7,5l/100 , jak pracownicy to ok 8-9 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Za nieduże pieniądze autko którym jeździ się prawie jak osobówką a ma 825kg ładowności. Doskonały dla firm instalatorskich.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo powtarzalne: linka sprzęgła, wkładki zamków.
Atutem jest prosta , beznarzędziowa wymiana wielu elementów np: linka sprzęgła do wymiany wymaga czasami tylko troszkę siły i ew. kocyk żeby sięgnąć od spodu, tak samo linka prędkościomierza. Usterki elektryki już nie tak częste , poprawiłem niektóre złączki po swojemu mam spokój.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych niespodzianek , normalne zużycie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]