Układ elektryczny
: Wyłączający się prawy kierunkowskaz
Karoseria
: Otwierające się drzwi tylne
3,0
Całokształt
Autko z dobrym zawieszeniem, trwałym silnikiem a jednocześnie z psującymi się detalami.
Wrażenia
1,0
Silnik
Typowy osiołek pociągowy, marna dynamika, mizerna elastyczność, silnik bardzo głośny
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia mało precyzyjna, biegi wchodzą ciasno z dużym oporem
4,0
Układ jezdny
Jak na autko dostawcze bardzo dynamiczne zawieszenie, dość sztywny, przewidywalnie zachowuje się w zakrętach, dobrze trzyma się drogi
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie całkiem w porządku, szkoda, że nie ma półokrągłych lusterek pomocniczych
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, logicznie i intuicyjnie rozmieszczone,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych problemów z grzaniem w zimne dni, w mokre szyby są cały czas czyste przy niewielkiej sile nadmuchu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotel kierowcy mały i twardy ale da się wytrzymać nawet na dłuższych trasach, miejsca pasażerów tylko teoretycznie są dwa bo są na tyle ciasne że tylko na bardzo krótkich trasach można kogoś podwieźć.
2,0
Wyciszenie
Przy prędkości powyżej 90km/h w kabinie robi się nieznośnie głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na dość niewielką masę spalanie umiarkowane, średnio ok 8,5l, myślę, że nienajnowszą konstrukcją silnika można je usprawiedliwić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Autko w niskiej cenie i dość niezawodne.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psują się irytujące bzdury: wyłączający się prawy kierunkowskaz, otwierające się drzwi tylne...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Autko ogólnie póki co mnie nie zawodzi. Nie bierze oleju. Niepokoi mnie jedynie nieprecyzyjna praca skrzyni biegów plus dziś zapaliła mi się kontrolka \"check engine\".
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 69KM 51kW
[l/100km]