Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen Jumper II Rama z pojedynczą kabiną

Tomek, 4 lata temu
Silnik 2.2 HDI 120KM 88kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 890 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Citroen Jumper II Rama z pojedynczą kabiną 2.2 HDI 120KM 88kW 2006-2015 - Oceń swoje auto
4,64
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Klocki wytrzymują tu dłużej niż w Renault
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Niestety notorycznie co 150 tys km przepala sie opornica biegow wentylatora
4,0
Całokształt
Jedyna wada bezustannie przepadającą sie opornica biegow nawiewu ,była także usterka imobilaisera przy 409 tys km po 4 latach eksplowatacji
Wrażenia
4,0
Silnik
Opisuje tu silniki 150 konny w którym wyeliminowano wady twgo 120 konnego .Wady : wymiana łańcucha rozrządu co 300 tys kn .Koniecznosc czyszczenia i ustawiania Wtryskow oraz pompybco 100-120 tys km
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja pracuje znacznie lepiej niż w reanult Master które także posiadamy
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobra zwrotność ,nie tnie brzegów opon jak Opel i Renault ,bardzo dobry promień skrętu
5,0
Karoseria
Brak rdzy po 7 latach ,lakier w dobrym stanie
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność do przodu
5,0
Ergonomia
Wszystko tak gdzie być powinno
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestetyvopornica biegow chłodzenia przepala sie bardzo często wymienialiśmy ja co około 150 tys km wiele razy w sumie chyba 6 razy na niemal 900 tysięczny przebieg .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Właściwa przestrzeń dla auta dostawczego
5,0
Wyciszenie
Do Lexusa ,acurt czy mercedesa nie porwnuje ,porównując do Renault Master jest lepiej wyciszony .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przystępne ceny w serwisie Citroena niestety długi okres oczekiwania na serwis do którego trzeba sie umówić i zapisać często 2 tyg wcześniej
5,0
Stosunek jakość/cena
Dziwi mnie ze te auta były nowe nieco poniżej ceny Renault Master gdyż jest to pozjazd znacznie lepszy niż jego 150 konny odpowiedni w Renault czy oplu gdzie po 150 tys padają wtryski oraz turbina .Jako pojazd dostawczy silnik 2.2 150 koni w tej budzie był najlepszy i nie zacierał skrzyni tak jak 3 litrowy silnik fiata ,nie pękał mu także pasek rozrządu co 60 tys jak w 2.3 w Fiacie gdyż mamy tu łańcuch .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety przy 409. Tus uszkodził sie imobilaiser oraz notorycznie co 150 tus przepala sie opór iva nawiewu powietrza ale to sa drobiazgi .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Praktycznie beak awari Aha czasem taz na 150 -200tys wypada przewód zasilający turbo Pękają takie obejmy czy zsuwają sie .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDI 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen Jumper II Rama z pojedynczą kabiną