Silnik
: silnik to porażka największa w tym modelu
Układ elektryczny
: non stop coś niedomaga
2,0
Całokształt
jak na auto firmowe to bardzo duże przestoje a co za tym idzie tracisz pieniądze bo auto nie zarabia
Wrażenia
4,0
Silnik
elastyczność oraz moc idealna do tego rodzaju auta,
4,0
Skrzynia biegów
w miare precyzyjnie, biegi zmienia się płynnie bez szarpnieć
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre zawieszenie, na polskich drogach wytrzymuje 150000-200000tys km bez remontu
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
plastiki bardzo słabej jakości,wszystko trzeszczy pomimo niecałych trzech lat użytkowania. wszelkie przełączniki pod ręką.brak uchwytu na napoje to duży minus dla tego auta
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą przy -15 bardzo słabe ogrzewanie,auto się nie dogrzewa, wjade do miasta plus kilka minut w korku i temperatura silnika spada nawet do 20 stopni i ogrzewanie mało efektywne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca w przestrzeni kabinowej
3,0
Wyciszenie
Silnika prawie nie słychać ale nadrabią za to trzeszczące plastiki
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie dość duże lecz zrozumiałe bo to kontener, części w ASO bardzo drogie a psuję się dość często
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psuje się bardzo często, elektryka non stop nie wspomne o silniku
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
użytkuję go od nowości: przy przebiegu 38000 km wymiana silnika(dziura w tłoku)-porażka, dwa razy wymieniany czujnik ciśnienia paliwa, koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem przy 150000km, koło pasowe wymienione dwa razy rok po roku, wymieniona wiązka elektryczna całego tyłu(przewody zgniły), naprawa wiązki elektrycznej czujników ABS, dwa razy wymieniane reflektory przód-parują, przy przebiegu 215000 silnik odmówił posłuszeństwa-do wymiany poraz kolejny i wiele innych o których możnaby dużo pisać
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDI 120KM 88kW
[l/100km]