Silnik
: bardzo elastyczny zdarzało sie ze na krzyzówkach jumper wyprzedzał nawet osobówki na starcie wytrzymała skrzynia oraz duży moment obrotowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: odpryski
Zawieszenie
: tylne zawieszenie mało wytrzymałe na polskie drogi
Układ hamulcowy
: kiepskie hamulce zwłaszcza przy załadowanym aucie
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
producent oszukuje wstawiając ten niby licznik spalania to auto ma wyskalowany komputer do 25l/100km i nic wiecej a przy 140 km/h zatrzymuje sie chociaz auto dalej przyspiesza wiec podejrzewam ze chwilowy moment spalania to około 32l/100km a w trasie pali jak smok trasa poznań łódz 200km autostradą jumper spokojnie przy jezdzie 140 spala połowe baku czyli 40 litrów co daje 20l/100km!!!!!
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 HDI 120KM 88kW
[l/100km]