Układ hamulcowy
: najlepsze hamulce w swojej klasie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: zawor EGR i turbina pada
Karoseria
: lakier odpada i sie przeciera
Inne
: bardzo szybko klocki sie zuzywaja
2,0
Całokształt
nie polecam nikomu
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik pracuje dość cicho, lecz obroty silnika są nie równe a dziś poszla turbina, poprzednio poszedl zawor EGR
na prostej idzie 160 a z gorki 180
4,0
Skrzynia biegów
Przy większych mrozach na postoju przymarza a tak to jest ok
3,0
Układ jezdny
Slabo sie drogi trzyma na lukach przy wilgotnej nawierzchni
Komfort
3,0
Widoczność
widzocznosc jest ok duze dobre lusterka
3,0
Ergonomia
Brak uchwytow jakich kolwiek na napoje w aucie dostawczym to podstawa
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima sie popsula, bieg 3 od nawiewu raz chodzi a raz nie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duzo nie pali srednio8,5 litra
2,0
Stosunek jakość/cena
cena ok jakosc do dupy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1. klima sie posypala
2 chlodnica byla wymieniana
3polamalo sie pokretlo od oparcia ledzwiowego
4 przewod z plynem chlodniczym pękł
5 abs sie popsul ale po 30 min sie naprawil
6centralny zamek
7 w bocznych drzwiach linka zamarza i dzwi sie nie zamykaja
8przyciski powypadaly te do otwierania dzwi na 180 stopni
9reflektory parowaly ale zostaly wymienione
10 przeciwmgielne swiatla sie 3 razy popsuly
11 rozrusznik padl
12 przyciski do zmiany regulacji wysokosci swiecenia swiatel wpadly do srodka
13 elektryczna regulacja wysokosci swiecenia swiatel sie popsyla
14wypadla dysza ze spryskiwaczy
15 lakier odpada
16 lakier sie wyciera na stopniu od strony kierowcy
16 uszczelka od drzwi kierowcy sie poszczerbila
17 rozrusznik padl
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
turbina poszla po 94 tys km
zawór EGR 2 razy wymieniany
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 HDI 120KM 88kW
[l/100km]