Po rozwiazaniu problemu z wcześniejszymi usterkami autko było by całkiem przyzwiote,
Tak duża ilość Elektroniki w aucie nie zawsze wychodzi na dobre np serwis wprost powiedział że nie naprawi tego, do dnia dzisiejszego nie znalazłem śmiałka co zabrał by sie za sprawdzenie instalacji świecy płomieniowej
Wrażenia
4,0
Silnik
Na samą prace silnika narzekać nie moge jest dosyc mocny elastyczny i cichy, po 2 latach zepsuł sie układ rozruchowy zimnego silnika (świeca płomieniowa) i odpalenie zimą auta to wielka sztuka, Boli troche ze serwis stwierdził że nie naprawi tego ... po 200tys pojawił sie olej na rurach od turbiny
5,0
Skrzynia biegów
Lekko Płynnie
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi w miare dobrze pasuje do kolein na drodze
Komfort
4,0
Widoczność
słupek z lewej strony ogranicza widoczność przy skręcie w lewo
5,0
Ergonomia
Chcialbym ponarzekac ale nie moge
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kierowcy ciepło a pasażerowi juz nie za bardzo
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie narzekają na zbyt mało miejsca na nogi
5,0
Wyciszenie
w kabinie cicho i przyjemnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie Paliwa srednio ok 8 l/100
Po 200 tys wymiana przednich wachaczy, sworzni i koncowek drązkow koszt okolo 2500 zł po 250 tys wymiana tulei w tylnych resorach koszto 250 zl
Trzeba uważać na prędkość po przekroczeniu 130km/h spalanie wzrasta do okolo 13l/100 (ale zdrugiej strony nie ma co sie dziwic silniczek ma kawał budy do ciagniecia)
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena wmiare dostepna ale czasami warto sie zastanowic czy nie dołożyć wiecej pieniążków i nie kupić lepszego auta bo oszczędność nie zawsze wyjdzie na dobre
Teraz jeżdzę VW LT i po przejechanych 300tyskm w naprawy auta nie włożyłem ani złotówki (no oprócz zarówek które sie przepaliły)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie... nad tym citroen powinien popracowac, przez około 2 lata woziłem autem lekkie ładunki max 150 kg, tak do konca nie wiadomo dlaczego popekała blacha drzwi w okolicch zamka i tylne słupki mozliwe ze przez to ze niezaładowany samochod jest z tyłu dosyc twardy, Kolejny Problem z gniazdami gdzie wchodzą przednie sprężyny, pękają i trzeba wstawiac wzmocnienia albo pospawać
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 HDi 128KM 94kW
[l/100km]