najmocniejsza wersja 200tys km bezawaryjnie zimną odpala za pierwszym razem IDEAŁ
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobrze sie sprawuje żadnych przecieków jedynym problemem jest sprawdznie stanu oleju nie ma jak tego sprawdzic jest tez duży problem z wlaniem oleju do skrzyni biegów
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma sie drogi wersja na kołach 16"
Komfort
3,0
Widoczność
belka miedzy szyba przednia a drzwiami powaznie ogranicza widocznosc na prawa strone zwlaszcza na skrzyzowaniach nie widac czy piesi wchodza z prawej strony na pasy ...
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po dwóch latach użytkowania przestawiła sie linka regulująca nawiew powietrza po naprawie wszystko działa prawidłowo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
regulacja pochylenia siedzen mogla by być troszke wieksza jest ograniczona tylną scianą dzieląca
5,0
Wyciszenie
naprawde bardzo cichutko słychac tylko przyjemne pomrukiwanie silniczka skrzyni wogole nie slychac
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa pusto w miescie 9,5...10 litrów w pełni obciążony w miescie ok 11 litrów po trasie pusto 8 litrów z ładunkiem do 9
przez cały okres exploatacji nie dokonywałem żadnych napraw wymiana oleju co 20 tys km razem z filtrami to koszt max 200zł
5,0
Stosunek jakość/cena
w porównaniu z marką IveCO lub mercedes jest naprawde rewelacyjna zwlaszcza ze do tych dwóch marek części oraz przeglądy są bardzo drogie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 HDi 128KM 94kW
[l/100km]