Silnik
: Mocny, nie robi wiele hałasu i co najważniejsze zawsze gotów by pracować.
4,0
Całokształt
Jestem zadowolony i niech tak pozostanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo mocny silnik super elastyczny i cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi; pięć do przodu i jeden do tyłu :) w mojej ocenie bardzo dobrze dobrane przełożenia, które pozwalają na ekonomiczna jazdę i jednocześnie gdy potrzeba nieco docisnąć (np. podczas wyprzedzania) mam mozliwość skorzystania z pełnej mocy.
4,0
Układ jezdny
Nie mam żadnych uwag, samochód zarówno pusty jak i maksymalnie obciążony prowadzi się bardzo precyzyjnie. Na ocenę dobry wpływ ma umiarkowany ;) komfort w czasie jazdy po kostce i nierównym asfalcie (którego tu we wrocławiu mamy pod dostatakiem)
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszytko byłoby doskonale tylko to położenie lewarka zmiany biegów ... a może to mój wzrost ;)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedyna rzecz która mnie niemile zaskoczyła, coś słabo dmucha i na ciepło i na zimno.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodna przestronna i jak na auto do pracy dobrze wyciszona kabina, fotel kierowcy z pełną regulacją i podłokietnbikiem, natomiast pasażerowie mają \"ławkę\".
4,0
Wyciszenie
Auto do pracy, silnik mocny, a mimo to mogę w komfortowych warunkach słuchać moich ulubionych płyt.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zrówno w mieście jak i na trasie auto pozwala zarabiać, czyli jest tak jak być powinno. Jedyną naprawą jaką musiałem zrobić była wymiana sprężyn (przednie zawieszenia) cena jak cena :) w normie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W moim przypadku auto warte każdej zapłaconej za nie złotówki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mam uwag.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 HDi 128KM 94kW
[l/100km]