130 KM nawet daje się poczuć i to tyle jeżeli chodzi o silnik. Wycieków oleju 3 warsztat nie potrafi opanować. Nagminnie urywają sie śruby mocowania alternatora i całość brzęczy na wolnych obrotach. Podczas uszczelniania silnika wymiana przetartych panewek, rozrządu i sprzęgła 5000 złotych. Wymiana czujnika temp powietrza 800 złotych. Wymiana czujnika cisnienia paliwa 800 złotych (gasł mi na trasie co 2-5 kilometry). Zamokło mi coś podczas obfitych deszczów i teraz zrywa sie dopiero przy 1500 obrotów
3,0
Skrzynia biegów
najpierw zaczęła mi zgrzytać 2 podczas redukcji z 3 a na trasie padła całkowicie 5 koszt naprawy 2000. Po naprawie biegi gładko wchodzą jak sie rozgrzeje. Ciągłe wycieki
2,0
Układ jezdny
nagminnie sciąga na jedną ze stron warsztaty sobie nie radzą. Ciągle trzeba wymieniac poduszki amortyzatora + łożyska jak nie przypilnujesz zdziera opony na obrzeżach w miesiąc.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
bolą plecy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
paruje mała szybka z prawej strony ograniczając widoczność lusterka
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie 9 litrów pustym autem przy prędkości 120
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 HDi 128KM 94kW
[l/100km]