Karoseria
: 12 lat i nawet kropki rzdzy jak ktoś nie wierzy zapraszam :)
4,0
Całokształt
Niska cena za przyzwoite auto, nie jest luksusowy ale daje spokojnie spać bo wiem że dowiezie ludzi do pracy zawsze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na zwykłego diesla 2,5 nie najgorzej, głośny ale idzie jak traktor i zerowa awaryjność.
5,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do sprintera to bajka.
5,0
Układ jezdny
Jak na razie super auto wozi 3 ludzi i 700 kg sprzętu zawsze, czasem ciągnie przyczepę nawet 2,5 tony.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie da się nic zarzucić.
4,0
Ergonomia
Prosty, wszystko intuicyjne i pod ręką tak ma być w aucie do pracy, wkurwiający włącznik świateł długich nieprzyzwyczajeni będą pierwszy miesiąc włączać długie zamiast prawego kierunku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje mocno i szybko w przeciwieństwie do większości busów, trochę brakuje klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i do pracy i w trasę, fotel kierowcy mógłby być lepszy, mało regulacji.
2,0
Wyciszenie
Jakie k.... wyciszenie w tym samochodzie nie ma czegoś takiego :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny napraw niskie, wizyty w serwisie tylko na wymianę pasków i oleju. Spalanie spore ale jak na 12 letnie auto nie tragiczne od 10 do 13 litrów z 3 ludźmi i 500-700 kg ładunku, z przyczepą załadowany na full 13 w trasie i nawet 16 w mieście.
5,0
Stosunek jakość/cena
+ Miejsce
+ Bezawaryjność
+ Dobra blacha
+ Niska cena zakupu i utrzymania
- Głośna praca
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawie 250 tys i chodzi jak nowy, nie zepsuło się nic prze ostatnie 3 lata.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 90KM 66kW
[l/100km]