Ogólnie jestem zadowolony,serwis we wlasnym zakresie czyli u znajomego mechanika bo serwis citroen to porażka.Przebieg to niecałe 100 tys(zmaiana silnika w niemieckim serwisie),ile bylo najechane na starym silniku nie mam pojęcia.
Wrażenia
5,0
Silnik
I na pusto i na pelno daje rade.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą pewnie i precyzyjnie,przyczepilbym się tylkdo gałki zmiany biegów,przy dynamicznej zmianie może wypaść.
4,0
Układ jezdny
Jak narazie OK,chodz na pusto troszke nim trzepie,z ładunkiem o wiele lepiej się jedzie.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu znakomicie,do tylu wiadomo tylko lusterka(duże i widoczne,+ za te małe panoramiczne),Klopotliwe jest wyjerzdznie gdzieś z bocznych dróg,trzeba się wychylać jak ciężarówką.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie i chlodzenie(klima)jest OK,regulator ogrzewania chodzi tylko na 3 biegu(tak kupiłem).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest sporo,chodz pasażerowie skarżą sie na fotel że jest niewygodny(jakby sie na ławce w parku siedzialo)
3,0
Wyciszenie
Do 120 cisza,powyzej 120 robi się troszke głośnawo,przy bocznym wietrze auto na pusto chodzi po drodze i wiatr wieje przez uszczelke drzwi kierowcy.Wersja BLASZAK MAXI.Na pusto strasznie się tlucze paka,zwłaszcza tylne drzwi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do 110 km/h zamkniesz w 8 litrach,powyżej ok 10 litrów.Bardzo słaby skręt przednich kół.Tablica przyrządów umieszczona troszke za nisko i rozłorzenie przycisków zbyt chaotyczne,wszystko na kupie,ciężko znaleść po omacku.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tańszy od szmelcwagena a wcale nie gorszy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie padlo mi w trasie łózysko w przednim kole co skutecznie zatrzymalo auto w trasie,koszt całej tej przyjemności to ok.600zl z mechanikiem i częściami.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie nie było,i niech tak pozostanie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDI 100KM 74kW
[l/100km]