Samochód niezawodny, pewny, ekonomiczny, wygodny,łatwy w naprawie i obsłudze z niezawodnym silnikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepszy i niezawodny silnik, bezawaryjny.
Ton nie tylko moja własna ocena lecz większości mechaników samochodowych i zakładów naprawczych silniki.
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy mnie nie zawiodła, prawidłowa i cicha praca, brak wycieków i wad, a nie jestem pierwszym właścicielem.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutów
5,0
Karoseria
Jak na ten rok to ideał, drobne wypryski korozji podwozia i w obrębie wewnętrznych obrysów nadkoli.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra, aczkolwiek trochę zasłaniają widok słupki. Widoczność boczna i w tył bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Samochód bardzo ekonomiczny, silnik nie wymaga cudów, chodzi bez awarii na każdym oleju silnikowym, spalanie po mieście około 8 do 8,5 l/100 km, na trasie około 7 l / 100 km. Zwinny, szybki. Prędkość 110/120 km/h, to to co lubi mój Jumper. Siedzenia wygodne, obsługa nie sprawia najmniejszych problemów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze oceniam i ogrzewanie i wentylację w kabinie kierowcy. Nawet bez klimatyzacji jazda nie jest uciążliwa w duże upały jak też w mroźne dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzenna kabina, sporo miejsca dla kierowcy i pasażerów, większość potrzebnych schowków i półek.
Dużo wygodniejszy od wielu znanych mi busów.
5,0
Wyciszenie
Jak na busa, to dość wysoko oceniam wyciszenie auta. Dużo ciszej niż w VW Transporterze, Mercedesie czy Reno Master.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo taniej od dawnego Poloneza, w granicach kosztów auta osobowego średniej klasy bez wymyślnej elektroniki itp.
5,0
Stosunek jakość/cena
W 100% war ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez cztery lata, tylko wymiany oleju, filtrów, płynu klocków hamulcowych przód i regulacja hamulca.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDI 100KM 74kW
[l/100km]