Silnik
: Jeszcze raz silnik. Brak możliwości naprawy silnika. Problem po wymianie rozrządu wraca. Słabo.
1,0
Całokształt
Słaba ocena przez silnik 1.2 pure tech 130 km
Wrażenia
1,0
Silnik
Dramat! Wszystkie zalety silnika są przesłonięte przez ogromną wadę: rozpuszczający się pasek rozrządu (jest w kąpieli olejowej) który niszczy silnik. Szczęściarze już mogą mieć problem przy przebiegu 15 tys jeżeli samochód jeździ na krótkich trasach.
4,0
Skrzynia biegów
Przyzwoita. Nie można narzekać.
4,0
Układ jezdny
Komfort i spokojna jazda. Pojęcie dynamiki i sportu nie znane. Duża wrażliwość na podmuchy na autostradzie.
5,0
Karoseria
Ogromna ilość miejsca
Komfort
5,0
Widoczność
Fenomenalna w każdym kierunku
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna zważywszy na dużą objętość wnętrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1 i 2 rząd do wzrostu 200cm, 3 rząd do 175cm
3,0
Wyciszenie
Raczej głośno powyżej 110km. Nie jest to klasa premium sedan.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa 7-9l na 100km, przeglądy akceptowalne ale silnik z uwagi na wadę silnika mogą być ogromne. Nie wiadomo czy silnik przejedzie 50 tys czy się nie zapcha. 6-8tys rozrząd, miska, elektrozawory, płukanka - to dramat. Wymiana silnika.
1,0
Stosunek jakość/cena
Silnik 1.2 przekreśla ten samochód, pomimo że jest to bardzo przemyślane i udane auto. Tylko diesel ma sens. Szkoda, że mnie Citroen oszukał i sprzedał bubla. Doplacilbym do HDi .
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynym problem jaki miałem przez 5 lat 85tys km to ten silnik. Ale silnik to serce i to dyskwalifikuje.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze raz tragiczny silnik. Nie można mu zaufać. Nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma. ASO zaleca wymianę oleju co 6-8 tys i nie jeździć na krótkich trasach.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PurTech 130KM 96kW
[l/100km]