Silnik
: Dynamiczny i ekonomiczny ale to nie zaskoczenie bo silnik był mi znany.
5,0
Całokształt
Szukałem wygodnego auta w trasy i w tej roli cytryna spisała się rewelacyjnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedyny sensowny wybór do tego auta to HDI 163 KM. To moje drugie auto z tym silnikiem i nigdy nie bylo z nimi problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Automat w tym aucie to konieczność. Może nie jest on mega szybki ale mimo sporego wieku i przebiegu zero problemów. Zmiana biegów płynna, jedynie zmiana 2-3 była wyczuwalna ale przez 100 tys km bylo tak samo.
3,0
Układ jezdny
Mało precyzyjnie, ale bardzo komfortowo.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Z tego akwarium widać wszystko
5,0
Ergonomia
Pozycja jak to w minivanie czyli wysoko i wygodnie. Schowki i lodówka w zasięgu ręki.i
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybko ale przez duża powierzchnie szyb klima latem ma co robić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy tych gabarytach auta jest lepiej niż dobrze.
5,0
Wyciszenie
Silnika bardzo dobrze wyciszony. Przy większych prędkościach tylko szum powietrza, W wersji exclusive szyby pocznę są podwójne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przez 3 lata i 100 tys km najdroższa naprawa do wymiana przekładni kierowniczej (1300 zł)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze że ludzie boją się francuzów, dzięki temu kupuje się je taniej a jakość jest całkiem dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mało ich było (czujnik ABS, czujnik pedału hamulca). generalnie groszowe sprawy. Raz wymieniałem poduszkę tylnego zawieszenia (250 zł). Resta to eksploatacja a ceny jak dla auta kompaktowego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważniejsza usterka przez 100 tys km to przekładnia kierownicza (koszt 1300 zł)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
[l/100km]