Cóż, bałem się disla (wcześniej nie miałem0 i z uporem maniaka szukałem z silnikiem benzynowym. Całe szczęście że posłuchałem mądrzejszych, bo benzyniaki w citroenach nie były szczęśliwym rozwiązaniem (problemy ze zmienną fazą rozrządu). 2,0 HDI to już legenda regularnie serwisowany posłuży mi pewnie bez problemów kolejne 200 tys km.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 HDI - i wszystko jasne
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność obłędna
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
przy 170km/h jednak spore szumy z uwagi na bryłę auta
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
[l/100km]