Samochód pakowny, zabezpieczenie antykorozyjne bdb, silnik dobry- aczkolwiek głośny i wadliwy osprzęt. Zawieszenie miękkie, układ kierowniczy niezbyt precyzyjny. Tapicerka i plastiki wnętrza słabe, szybko rysują się. Wracając do osprzętu, już trzecia turbina, podkładki pod wtryskiwacze. Wymiana paska rozrządu, łańcuszka etc., niespodziewanie wytarty wałek rozrządu, oleje filtry, wyjęcie wtryskiwaczy- praktycznie nie możliwe! Uszczelnienia i 3500 zł nie ma! Następnie "dwumasa" plus sprzęgło, wspomniana turbina, przewód, zawór-gruszka, zawieszenie, amortyzatory tył, klocki, urwane śruby koła, problem z FAP- plus płyn Powerflex, poduszki amortyzatorów, świeca żarowa i dalej puszczanie gryzącego w zapachu dymka przy rozruchu- diagnoza wtryski. Wydane w ciągu trzech lat 16 tyś. Miałem sporo samochodów ale nigdy z taką kumulacją napraw. Funkcjonalność wzorowa i nic więcej.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi 109KM 80kW
[l/100km]