Silnik
: SKRZYNIA BIEGÓW KOLUMNA KIEROWNICZA PUKAJĄCEAMORKI PRZÓD
2,0
Całokształt
SUPER BUDA DUŻY KOMFORT I ZWALONY SILNIK. KUP DIESLA ODPUŚĆ BENZYNY JEŚLI CENISZ SOBIE SPOKÓJ(2.0 HDI). TEN SILNIK RUJNOWAŁ MNIE.
Wrażenia
1,0
Silnik
DAŁEM GWIAZDKĘ BO NIŻEJ SIĘ NIE DA. PRZY 245000KM REMONT SILNIKA. POSIADA WADĘ FABRYCZNĄ PRAWIE 10.000ZŁ I TO NIE W SERWISIE NAPRAWA. POTEM PRZEZ KOLEJNE DWA LATA KOLEJNE NAPRAWY. W SUMIE NAPRAWY TYLE KOSZTOWAŁY ILE JEGO WARTOŚĆ ZAKUPU. JAK KUPOWAĆ TO
1,0
Skrzynia biegów
WYJE DYFER SZYBKO SIĘ ZUZŻYWAJĄ. JEDYNIE DO WYMIANY. KOSZT OKOŁO 3000ZŁ. SKRZYNIA MANUAL. KRÓTKIE PRZEŁOŻENIA A NA PIĄTCE MOŻNA JECHAĆ OD 60 DO 160KM/H.
4,0
Układ jezdny
TROCHĘ SŁABE WSPOMAGANIE ALE IDZIE SIĘ PRZYZWYCZAIĆ.
4,0
Karoseria
PO KILKUNASTU LATACH KOROZJA PROGÓW MOŻE SIĘ PRZYTRAFIĆ.
Komfort
5,0
Widoczność
SUPER.
5,0
Ergonomia
SUPER.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
DUŻE AUTO TROCHĘ CZEKA POCZEKAĆ NA CIEPŁO ZIMĄ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK.
4,0
Wyciszenie
DO 100KM/H OK POTEM SŁYCHAĆ CORAZ BARDZIEJ WYCIE SILNIKA. PRZY 100KM/H MAMY JUŻ 3000 OBROTÓW.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MAŁO SPECJALISTÓW O TEGO SILNIKA A DROGI W UTRZYMANIU. MECHANICY UCIEKAJĄ OD 1.6 VTI BO TO SAME PROBLEMY.
2,0
Stosunek jakość/cena
DWIE GWIAZDKI ZA SUPER BUDĘ RESZTA LIPA.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
REMONT SILNIKA REGENERACJA KOLUMNY KIEROWNICZEJ REMONT SKRZYNI BIEGÓW
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 120KM 88kW
[l/100km]