Samochód niepowtarzalny i niebanalny, fantastyczny komfort w trasie, idealna pozycja za kierownicą, komfort, którego nie było mi dane zaznać w żadnym innym samochodzie, który miałem po moim GTI.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic nie zastąpi pojemności, ciągnie na każdych obrotach i w każdych warunkach
4,0
Skrzynia biegów
Jak wyczujesz pozycję biegów, wszystko jest ok
5,0
Układ jezdny
No cóż, to przecież Citroen
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko w szkle, gigantyczna przednia szyba...
5,0
Ergonomia
Niepowtarzalne patenty, np. otwieranie drzwi na wzór naciskania spustu, skok pedału hamulca rzędu 5 mm...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duża powierzchnia do ogrzania w zimie, ale za to jest klimatyzacja i elektryczny szyberdach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tą limuzyną jeździli francuscy prezydenci...
5,0
Wyciszenie
W środku jest cicho, silnik ma własne tłumienie, świetna aerodynamika (małe zawirowania)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście pali ok 12, na trasie ok 8
5,0
Stosunek jakość/cena
CX-y osiągają jeszcze śmiesznie niskie ceny (jeszcze, bo to jeszcze nie antyki)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem różne duperelki związane z instalacją elektryczną, dzięki temu tak się z nim związałem ;)