Zawieszenie
: problemem mogą być nieszczelności układu hydraulicznego.
5,0
Całokształt
Absolutnie rewelacyjny samochód. Myślę, że będzie równie kultowy jak VV Garbus, ale jednak bardziej reprezentacyjny i... elitarny...
Wrażenia
4,0
Silnik
kulturalna jednostka, niezła turbina... Silnik troszkę zbyt głośny na wolnych obrotach, ale to stara konstrukcja więc można jej to wybaczyć. 120KM to nadmiar mocy wystarczający na ruszanie z trójki (czasem zdarza się mojej żonie :)
3,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, dość długie przełożenia, długi skok drążka zmiany biegów
5,0
Układ jezdny
Wygodne, zrotne mimo swoich rozmiarów auto. Użytkowanie wspomagania "diravi" wymaga nauczenia się :)
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko dokładnie pod ręką, choć niektórych dziwi np. brak dźwigniowych przełączników przy kierownicy. Wymaga opanowania, ale wszystko jest idealnie pod ręką. Nawet radio :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
może to sprawa mojego egzemplarza, ale słabo dmucha do kabiny. Nie przeszkadza mi to, bo ogrzewanie spełnia swoją funkcję, z tym, że nie robi "wiatru" w kabinie. Poprostu robi się ciepło - bez widocznych/odczuwalnych podmuchów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeden z bardziej ekonoomicznych diesli w tym wieku z jakimi miałem/ mam do czynienia
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 120KM 88kW
[l/100km]