Ten samochód do moja wielka miłość. Dozgonna. Jest piękny, wyjatkowy, jedyny w swoim rodzaju.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to 2500 benzyna, niestety bez turbo.
Moc 120 koni wiec nie jest zawalidrogą i jak dla mnie wystarcza w tym samochodzie który nie służy do wyścigów.
Kultura pracy przyzwoita, dżwięk silnika raczej nie powala
4,0
Skrzynia biegów
Starej generacji trzybiegowy automat.
Ma opinie bezproblemowego.
Biegi zmienia szybko, wyczuwalnie ale strasznie pogarsza osiągi auta przy tym powodując że spalanie wzrasta o kilka litrów
5,0
Układ jezdny
Legendarny komfort. Świetnie trzyma się drogi. Tutaj nie ma co za wiele pisać
Komfort
5,0
Widoczność
Jak wyżej, plus boskie siedzenia i mnóstwo miejsca.
Jak dla mnie wzór w swoijej klasie w tamtych latach
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, pod ręką
Komuś może przeszkadzać radio między fotelami, niespotykane rozwiazanie klamek wewnętrznych itp ale jak dla mnie w tym tkwi urok a z obsługą nie ma żadnych problemów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dla mnie najsłabszy punkt.
Klima działa tak sobie a ogrzewanie raczej nie sprawdzi się zbyt dobrze przy wyjątkowo niskich temperaturach ale mało mi to przeszkadza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca, z przodu i z tyłu
Tutaj nie ma sie do czego przyczepic w najmniejszym chocby stopniu
A gdyby jeszcze mieć wersje Prestige to już prawdziwa bajka
4,0
Wyciszenie
Bez rewelacji. Wystarczy delikatnie otworzyc szyberach lub boczne okna a robi sie całkiem głosno
Ale nie jest gorzej niz w innych autach z tamtego okresu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stary benzyniak w automacie musi swoje wypic
Nie jest to auto na codzienne dojazdy do pracy szczególnie po mieście
czesci coraz mniej i swoje kosztują
Ale wszystko można dostac i przy odrobinie samozaparcia kupić całkiem tanio
5,0
Stosunek jakość/cena
Te auta zaczynaja kosztowac calkiem sporo
Kawał auta z wyjątkowym komfortem za ciagle jeszcze przyzwoite pieniadze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdołki potrafią dać w kosć
Przewody hydrauliczne które lubia popuscić troszke płynu, jakis plastik sie urwie i centralny czasem zastrajkuje ale nic poważnego, wszystko da sie zrobic samemu bez wielkich kosztów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic z silnikiem, skrzynią ani zawieszeniem sie nie dzieje, zapala, jezdzi, przeglady przechodzi za pierwszym razem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 GTi 123KM 90kW
[l/100km]