Dopiero przejechałem 57 000 km.Trochę za dużo awarii i niespodzianek. Jak tak dalej pójdzie po trzech latach sprzedaję bez zastanowienia.
Aż boje się jechać na przegląd by nie usłyszec co jeszcze mi grozi. Zawsze jadąc do serwisu lepiej wziąć kartę płatniczą niż gotówkę bo można sie nie wyrobić.
Podsumowując -jest jak z tą nawigacją w C8 niby jest ,ale tylko dla innych.To jest już szczyt głupoty brak mozliwości wgrania mapy całej Europy.
Przyznam się ,że zrezygnowałem z jej zakupu tylko z tego powodu.
Albo światła dzienne ,aby je mieć włączane kluczykiem musisz jechać do serwisu fabrycznego i za 50 zł juz są.PARANOJA. Wiecie co robię bo nie chce mi jeżdzić się do serwisu co pół roku na przeprogramowanie świateł -zalepiam czujnik naświetlenia. Poza tym nie wyłączają się swiatła automatycznie przy pozostawieniu na "długich".
I jeszcze wycieraczki same w sobie super , ale ten program sterujący bez sensu.
Zamiast obracanych foteli przednich wolałbym ,żeby lepiej dopracować program sterujący ,a szczególnie powinien mieć możliwość zmiany na życzenie uzytkownika.
Wrażenia
4,0
Silnik
Najlepiej spisuje się w cieple np. Włochy
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny zimą można wrzucić po ruszeniu do przodu.
Zaleta to miękka praca dżwigni.
4,0
Układ jezdny
Byłoby lepiej gdybym kupił samochód z prawidłowo ustawioną geometrią ,a nie musiał wysłuchiwać ,że wpadłem w dziurę i.... po 40 000 opony do wymiany.
Komfort
5,0
Widoczność
naprawdę dopracowana.
4,0
Ergonomia
Nie pasują mi zagłówki, krótkie siedzenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca dobrze,pasażerowie doskonale, ale "dobrze "bo to kierwcy powinno być najwygodniej.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa doskonale.
Ceny przeglądów narazie do wytrzymania.
Ceny napraw przeciętnie.
Kompletny brak przewidywalności zużycia części ,a na dodatek brak informacji technicznej. O ew. usterkach dowiadujesz się na przeglądzie.Nie udało mi się wyjechać serwisu bez dodatkowych kosztów.
Usterki:
Zawieszenie przednie nieustawione fabrycznie.
Klocki do wymiany co 26 000 km.
Tarcze po 56 000 zużyte.
Poduszka silnika wymieniona po ok. 40 000 km.
Obudowa wew. bagażnika wiecznie odpada.
Uwaga na rolety w tylnych drzwiach potrafią spaść i przerwać się.
Brak świateł dziennych.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt szybkie zużywanie się tarcz w dużym samochodzie.Pal licho klocki, łatwo wymienić.
Awaria poduszki silnika niedopuszczalna!
na dodatek kierowca nie jest w stanie jej zidentyfikować.
Poszukuję tarcz o wyższej wytrzmałości.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 16V 130KM 96kW
[l/100km]