Jak na razie bez zastrzeżeń, poza irytującymi drobiazgami: różnice między specyfikacją, a dostarczonym egzemplarzem, dodatki z fabrycznego katalogu, no i to durne podniesienie podłogi przed pasażerem 1 rzędu i akumulator w kabinie (ostatnio widziałem w Nysie, ale to było dawno)
Wrażenia
5,0
Silnik
Młody to go nie szarpię zbytnio
5,0
Skrzynia biegów
Ponieważ potrafię jeździć bez sprzęgła nie ma dla mnie złych skrzyń, no może przydała by się 6
5,0
Układ jezdny
Przy tej wysokości i na takich drogach nic więcej nie oczekuję
Komfort
5,0
Widoczność
Po lewym słupku i lusterku w Berlingo każdy inny jest super
5,0
Ergonomia
może trochę za gęsto po prawej stronie kolumny, próbowałem ściszać radio na pilocie klucza
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem jak z tyłu bo nie jechałem jeszcze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
650 km bez wysiadania mówi samo, a pasażerowie też nie piszczeli
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie z kompletem pasażerów 10 jak nic, na pusto i grzecznie 8 l
nowy na gwarancji to cen nie znam, chcą 30 000 za gwarancję do 200 tyś. przebiegu czyli 15 gr za km
3,0
Stosunek jakość/cena
Wielkość samochodu, standard wyposażeniowy, ilość sprzedawanych samochodów i aspiracje PSA nie pozwalają liczyć na inną cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic jeszcze nie odpadło, ale fabryczne dywaniki w cenie malucha na chodzie, to chłam jaki mało po 4000 mam wytarte dołki pod piętami, po godzinie jazdy siedzący pasażerowie przepychają je o 10 cm. Dopasowanie osłon p.błotnych jak drzwi w syrence.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nowy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 138KM 101kW
[l/100km]