Duży, wygodny, fajny (oprócz deski rozdzielczej, jest bardzo dziwna, ale funkcjonalna). Trochę słabe wykonanie plastików (zarówno estetycznych, jak i tych mocujące niektóre elementy). Dość mocno francuska elektryka (zacinanie się i zużywanie włączników/przełączników).
Silnik 2.0 138KM jest trochę słaby, ale okazuje się, że jednak coś tam przyspiesza. Jest za to najmniej awaryjny (wg mechaników i użytkowników). Bierze olej, co jest normalne wg producenta nawet do 0,5l/1000km.
W Polsce ciężko znaleźć dobry egzemplarz w cenie do ~20tyś zł. Do 15tyś zł widziałem same strzępy... Nie kupować tych z dolnej półki cen danego rocznika, często te auta służą jako woły robocze.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość głośny nawiew na wyższych obrotach (słychać wentylator).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka, plastiki, pierdółki. Da się z tym żyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 138KM 101kW
[l/100km]