jak na tę masę auta ( 1950 kg) to bardzo dobrze sobie z nim radzi i jak na diesla jest niezwykle cichy nawet na wolnych obrotach
4,0
Skrzynia biegów
trochę długo się zastanawia np. przed rozpoczęcięm wyprzedziania gdy trzeba gwałtownie przyspieszyć ale to urok tradycyjnych automatów, poza tym biegi zmienia niezauważalnie
4,0
Układ jezdny
Jeździłem C5 i tu mam miezane uczycia. Samochód jest bardzo sprężysty, na nierównościach podskakuje jak piłka ale już się powoli przyzwyczajam.
Komfort
5,0
Widoczność
nic dodać nic ująć z zaznaczeniem, że wszystkie współczesne samochody mają ograniczoną widoczność do tyłu.
4,0
Ergonomia
Panel środkowy ma zbyt wiele małych przycisków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bardzo wydajnie a co najważniejsze praktycznie bezgłośnie i bez dmuchania po twarzy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trudno tu cokolwiek zarzucić poza trochę małym bagażnikiem
5,0
Wyciszenie
obawiałem się szyb bezramkowych ale na szczęście nie ma z tym problemu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż, za automat,moc silnika i rozmiary auta i masę trzeba płacić zwiększonym zużyciem a średnio wychodzi 10 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
auto kupiłem używane 2 letnie za 1/3 ceny nowego i dla mnie w tej cenie trudno byłoby wyobrazić sobie coś zbliżonego ale za nowego ponad 200 tys. chyba bym nie dał choćby z powodu dramtycznego spadku wartości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 HDI 208KM 153kW
[l/100km]