Leniwy start, potem do 135 km/h bardzo dobrze. Powyżej tej predkości przydałby się mocniejszy silnik. Do 205 rozpędza się już spokojnie. Elastyczność bardzo dobra.
5,0
Skrzynia biegów
bardzo szybka i bez szarpania zmiana w górę i dół.
5,0
Układ jezdny
Znakomity w zakrętach choć czuje się masę.
Fenomenalny w zakresie 60-200 w jeżdzie szosowej. Miejskie drogi/prędkości są w zawieszeniu bardziej odczuwalne, ale nieprównywalnie lepsze niż w jakimkolwiek innym. Przy zerwaniu przyczepności podczas przyśpieszania tupanie i to mocne.
Komfort
5,0
Widoczność
długości przodu nie sposób wyczuć, bez czujników.
4,0
Ergonomia
za małe przyciski konsoli środkowej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lecie brak wentylowanych (klimatyzowanych) foteli. To największa wada tego samochodu w zakresie komfortu. Reszta perfakcyjna, zwłaszcza klimatyzacja- bez chałasu i przeciagów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód- lepiej byc nie może.
Tył- nieco mniej miejsca, zwłaszca dla 3 osób.
4,0
Wyciszenie
trochę za głośny na zewnątrz w wersji z dieslem V6. W środku cichy. Dżwięk bardzo miły choć prawie zawsze słyszalny do prędkości 110.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio na 10 000 km było równo 10l/100, czyli przy masie i niespotykanym komforcie bardzo dobrze.
W miescie raczej bliżej 12l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie nie ma nic porównywalnego!
Najbliższy temu komfortowi innej marki kosztuje dokładnie 50% drożej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 HDI 208KM 153kW
[l/100km]