Silnik
: Biturbo V6 240KM bardzo dynamiczny, bardzo cichy do tego i mega wygodny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak
5,0
Całokształt
Hydro które gwarantuję komfort, wyciszenie wnętrza że można porozmawiać w spokoju bądź posłuchać muzyki (a jest na czym) obszyta skórą wszędzie no naprawdę ciężko znaleźć auto w tym segmencie lub wyższym czasami z takim komfortem
Bardzo płynnie zmienia biegi jak i je redukuje przy potrzebie lub podczas śniegu symbol gwiazdki daje komfort i bezpieczeństwo, Olej z filtrem należy wymieniać nawet raz w roku by skrzynia była jak dla mnie z awaryjnoscia na 0%
5,0
Układ jezdny
Skręt ma świetny, prowadzi się bardzo wygodnie nie lata po drodze nie ma naprawdę do czego się doczepić tutaj
5,0
Karoseria
Zero rdzy ,atrakcyjny wygląd patrząc że autko jest z 2@10roku naprawdę swobodnie dorównuje mlodszym kolega na drodze 2017+ .
Komfort
5,0
Widoczność
Zero kłopotu ,zero stresu ,ustawić dobrze fotel z lusterkami i nic nas nie blokuje w widoczności
5,0
Ergonomia
Asystent Pasa Ruchu szybko to wyłapuje jak przekroczymy swój pas i odrazu mamy wibracje w fotelu pod tyłkiem z tej strony gdzie zjeżdżamy i kończy gdy wrócimy na swój pas bądź wrzucimy kierunek więc super, masaże dla kierowcy na dłuższą podróż bądź mały relaksik przy przejażdżce po mieście super, Układ HydroAktiv no tutaj płyniemy jak promem na otwartym morzu to jest piękne tylko dbać i jeździć z uśmiechem , siedzenia są tak wygodne że uwielbiam jeździć tym autem bardzo wygodne pod wieloma kątami
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wysiadł mi rezystor z dnia na dzień ale ok pomijając to auto ciepłe zima chłodne latem bardzo dobrze wszystko działa tak jak tego oczekujemy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Osobiście przy wzroście 187cm pasażer za mną nie ma sielanki jak by np miał w aucie z segmentu wyżej ale nie ma tragedii napewno więcej miejsca niż alfa 159 tam pies miał ciężko za siedzeniem przejść
5,0
Wyciszenie
Możemy rozmawiać przez system głośnomówiący podczas jazdy bardzo spokojnym tonem i nie ma tu mowy że nie usłyszymy rozmówcy bądź hałas zewnętrzny nam przeszkodzi w miłej podróży a słuchając muzyki na nagłośnieniu Citroena szczerze dawno nie słuchałem tak czystego brzmienia w aucie .Tutaj nie ma minusów a plusów za dużo by opisywać wszystkie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 3.0 V6, Skrzynia Automatyczna , Zawieszenie Hydro no kurcze trzeba dbać i na czas robić to co wyskoczy jak i to co należy i na bieżąco bo inaczej to się zemści na nas . Nie spodziewajmy się kosztów jak w Seicento ale nie są to też ceny że trzeba lecieć do bociana bo inaczej nie da rady . Ceny jak na tą jednostkę i na takie świetne auto uznaje że koszty przyzwoite by coś robić napewno o niebo taniej niż np audi A6 C6 bądź BMW E60
5,0
Stosunek jakość/cena
Obszycie wnętrza skóra wraz z deska rozdzielcza, masaże ,xsenony, zawieszenie Hydro i wiele wiele innych rzeczy które dają nam poczucie że jeździmy porządnym autem nie za miliony lecz wygodne jak by był za miliony , jeden mały minus rączki w drzwiach jak łapiemy to trzeszczą no coś musieli zrobić by człowiek miał chociaż jeden minus
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prócz rezystora nawiewu zero kłopotu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dbam jak tylko potrafię i nie ma poważnych usterek póki co
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
[l/100km]