W zasadzie chodzi wzorowo, ale jednak to najsłabszy element całości.
5,0
Układ jezdny
Hydroactive w najbogatszej wersji - poprzednia wersja wydawała się bardziej pontonowa, tego zdecydowanie dokładniej się prowadzi.
4,0
Karoseria
Jedyne problematyczne miejsce to przednie błotniki - praktycznie w każdym jakiego widziałem na rancie błotnika są odpryski lakieru, czasami korozja - u mnie jeszcze walczy ocynk.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy takim autobusie nie może być 5☆
4,0
Ergonomia
Brak jednej gwiazdki za brak uchwytów na napoje
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawne i wydajne w upał i w mróz
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
W wersji z szybami akustycznymi, bez jest słabiej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do 3.0HDI wszystko jest droższe niż 2.0 np. Większe tarcze, więcej oleju droższe filtry itp
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
[l/100km]