Silnik
: bardzo dobry silnik, skrzynia automat, fotele, wyciszenie, przyjemnośc z jazdy, nie budzi emocji u innych
5,0
Całokształt
naprawdę Ci co nim nie jeżdżą, a tylko widzą co widzą, to nie wiedzą o nim nic co wzbudzałoby w nich zazdrość i właśnie o to chodzi - wszystko co dobre to niewidoczne
jedyny mankament to brak wersji 4x4
Wrażenia
5,0
Silnik
jest bardzo dobrze - miło się nim jeździ
5,0
Skrzynia biegów
nie wiem że ją mam a trybie sport jest jeszcze lepiej
5,0
Układ jezdny
nic lepszego w długa trasą szczególnie jak ma się kłopoty z kregosłupem - 600 - 800 km bez wysiadania - a potem idziemy na piwko
Komfort
4,0
Widoczność
wg mnie wystarczająca ale czuniki przydatne
5,0
Ergonomia
po 3 latatch nic już tak nie pasuje jak C5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygoda
5,0
Wyciszenie
do 80 km słychać bzyczenie muchy , potem do 120 bzyczenie silnika, dalej po 140 trzeba dać trochę glosniej radio, ale tylko trochę bo opony szumią, powyżej 180 juz słychać, to co w innych autach słychać przy 100.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
V6 3 litry a pali średnio 8,4 dm3/100 - średnia z ponad 120 tys. km - jak na dynamikę, korki, autostradowe jazdy 140-160 km/h to bajka.
Przeglądy średni drogie, ale nie jest też tanio, naprawy bardzo rzadkie. Diesel V6 to jest ostatnie z logicznych rozwiązanie dla silników spainowych, i wszystkie cztero cylindrowce typu 1,6 dm3 albo inne europejskie wynalazki downsizingu niech idą ze swoją kulturą i spalaniem do muzeum
4,0
Stosunek jakość/cena
jak na Cytrynę droga w zakupie (przez luksusowe podatki na pojemność 3dm3)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
parę denerwujących drobiazgów poszło na gwarancji - m.in. wytarte miejsca na skóropodobnym kole kierownicy - nowe obszycie prawdziwą skórą załatwiło problem, odklejona nakładka szybowa - przyklejona, oderwana na autostradzie prawa dolna osłona silnika - wymienona na nową itp. - ale sa to naprawdę drobiazgi - samochód zawsze był zdolny dojeździć z tymi pierdułami do najbliższego przeglądu, i było jeszcze parę innych drobizazgów ale bez wpływu na przyjemnośc jazdy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak powaznych usterek - odpukać - zawsze do przodu - od przeglądu do przeglądu o własnych siłach
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
[l/100km]