Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Tourer

mks553@wp.pl, 15 lat temu
Silnik 2.7 V6 HDi FAP 204KM 150kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C5 III Tourer 2.7 V6 HDi FAP 204KM 150kW 2008-2009 - Oceń swoje auto
3,00
29% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Od 3 tygodni mam nowe C5 kombi 2,7 HDI z automatem. Poprzednio - też C5 II kombi 2,0 HDI - przjechałem tym samochodem 285 tys km i mam go nadal jako drugi samochód. Na temat starego mógłbym dużo pisać bo miał swoje za uszami. Ale że był służbowy nie narzekałem. Komfort jazdy, podnoszone zawieszenie, elastyczny silnik i pojemność wnętrza były wystaczającymi argumentami. Nowe auto to inny samochodowy świat. Jeżdzę teraz dwoma C5 więc mam porównanie. Silnik 2,7 HDI 208 km - rewelacja. Automatyczna skrzynia - rewelacja, już nigdy nie kupię manuala. Zawieszenie - komfortowe jak u Citroena ale bardziej twarde i stabilne. Mam opcję sport która jeszcze polepsza ocenę. Do tego szklany dach - kolejna rewelacja.Ksenony kierunkowe - rewelacja. No i wygląd auta - kwestia indywidualna ale moim zdaniem bardzo ładne auto. Stary model w momencie kupna podobał mi się \"tak sobie\". Minusy - mniej miejsca w środku, mniejszy bagażnik ( ale gdzieś trzeba zmieścić koła 245 mm). Mniejsze schowki, gorsza ergonomia - szczgólnie dotyczy to zestawu audio - sterowanie z panelu kierownicy ( kciukami) jest o wiele trudniejsze niż manetkami umieszczonymi pod kierownicą. To samo dotyczy tempomatu. Drobne problemy z elektroniką - np. menu zmieniło się na niemieckie i nic nie mogę zrobić a serwis na tym aucie się jeszcze dobrze nie zna. Spalanie - 15 % więcej w trasie od starego. Obecnie komputer pokazuje 9,2 l z ostatnich 3 tysięcy. Spróbowałem go na autostradzie w Niemczech i poszedł 225-230 pomimo zimowych opon. Wszytko bez znaczenia kiedy się siadzie i wdepnie pedał. Silnik widlasty brzmi, a raczej mruczy bardzo rasowo. W środku nie słychać prawie nic. Szyby boczne klejone, a zatem dobrze głuszące. Słowem - dawno się tak nie bawiłem jazdą. Pozdrawiam MS Jeżdże rocznie 80-90 tys. bezwypadkowo, po Polsce i Europie.
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer 2.7 V6 HDi FAP 204KM 150kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C5 III Tourer