Samocbod eksloatowany w trasie, z gdanska po calej Pklsce, autostrady i ekspresowki.
Bardzo komfortowy, mualem c5 II i tam zawieszenie bujalo na stenaline podczas sztoru. Tu jest idealne, twarde ale rowniez komfortowe, jest opcja sport super podczas szybszej jazdy na autostradach, wersja 140 km nie jest demonem predkosci ale daje rade, na trasiei ale do 180 km/h daje rade, szybciej na tempomacie i tak nie jezdzw :)
ZALETY:
-zawiwszenie
-Wygluszenie
-spalanie
WAADY:
-Brak uchwytu na napoje
-Brak mozliwosci pojedynczego przetarcia p. Szyby wycieraczka.
Albo masz auto albo I - szy tryb stalej predkosci.
- mniejsze schowki jak w poprzedniku, te w drzwiach praktycznie nieuzyteczne bo sa plytkie i wszystko z nich wypada
USTERKI:
-mam klopty z ukladem turbo, wymienilem elektrozawory sterujace, czyszczony egr, i dalej szarpie, albo sie zawiesz turbina przy dluzszej autostradowej jezdzie.
Teraz padlo podejzezenie na przeplywomierz a jak nie pomoze to wymiana turbo.
Calosc bez turbo kosztowala mnie juz 6 tys.
- ogrzewanie dziwnie grzeje, ale nie wiem czy tak ma byc czy to jest wada
Czy bym go kupil...?
Jezdzilem xantia, c5 II, i teraz tym...
Mam mieszane uczucie ale dla tego zawieszenia...
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]