Komentarz pisze dla tych ktorzy sie wachaja nad zakupem ja rowniez przez zakupem balem sie hydro ze francuz i elektronika a tu mile zaskoczenie auto super w jezdzie na dlugie trasy tylko chce sie jechac i jechac hydro bajka nic lepszego nie moze byc. Automat japonski 6 biegow calkiem calkiem zgodnie z charakterem citroena nie za zrywny ale tez nie mul 3.5/5. Ogolnie auto super ceny czesci do zawieszenia znosne porownywalne z autami tej klasy. Polecam wersje exclusive taka posiadam jest troche w kabinie milej dla oka navi skory panorama robi to dobre pierwsze wrazenie i sprawdza sie w czasie uzytkowania. W aucie do predkosci 130 jest cicho powyzej zaczyna byc troche glosniej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mechanika i czesci jak u konkurencji bez zadnych wiekszych roznic a naprawy zawieszenia ceny jak w innych samochodach z normalnym zawiasem.
4,0
Skrzynia biegów
Automat mam i jest ok ocena 3,5 na 5 sa szybsze i lepsze ale i jezdzilem slabszymi automatami sredniak w klasie.
5,0
Układ jezdny
Bajka ...!
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonale nic wiecej
4,0
Ergonomia
Przyciskow duzo ale szybko czlowiek sie przyzwyczaja ocena 4
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemow
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kazdy znajdzie sie w tym aucie miejsca duzo fotele z masazem grzane elektrycznie ustawiane czego wiecej chciec... kierownica po pierwszych 10 kilometrach staje sie bardzo poreczna a tylko wienie sie kreci.
4,0
Wyciszenie
Do 130 super a ponad troche glosniej ale chyba najlepiej w swojej klasie. Porownujac do mondeo znacznie lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 6-6,5 trasa
Miasto ok 8,2
Mieszana ok 7,7
5,0
Stosunek jakość/cena
Swietne auto za male pieniadze mysle ze 90 procent ludzi kupujacych c5 jest zadowolona po zakupie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mile zaskoczenie narazie nic a zrobilem kuz ok 10 tys kilometrow a auto troche kilometrow juz zrobilo 314 tys
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]