Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Tourer

tomasz, 8 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2017 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie najwiekszy plus tego auta, hydropneumatyczne zawieszenie powala passata, audi a4, tym autem poprostu się płynie. Silnik HDi znakomicie sobie radzi, jest bardzo oszczędny i cichy, dynamiczny, a co najwazniejsze dużo mniej awaryjny niż TDI. Miałem kilka VW i audi z TDI, przypadkowo kupiłem C5 i z tego zakupu jestem zadowolony.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : raczej brak
Inne : szukać zadbany i niebity egzemplarz
Inne
5,0
Całokształt
auto bardzo ciekawe, masywne, dostojne. Zwraca na siebie uwagę.
Wrażenia
5,0
Silnik
HDi niezniszczalny silnik, w drugim aucie mam przebieg 320 tys i nic poważnego nie było robione. W C5 - rozrzad wymieniamy dopiero przy pierwszych 200 nawet do 240 tyś, w zależności czy miasto czy trasy.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów bardzo dobrze smiga,
5,0
Układ jezdny
jeździ się tym autem bajka, hydrauliczne zawieszenie sprawia że aż chce się jezdzic po polskich drogach. Nie męczy się czlowiek za kierownicą, jeździ się jak suwem.
Komfort
5,0
Widoczność
widocznośc bardzo dobra, bardzo pomagają w parkowaniu czujniki przod i tył, co na wyswietlaczu pokazuje podjeżdzajac do przeszkody.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń w kombi bardzo obszerny, płaska podłoga bez progu, wykończenie bardzo dobre,
4,0
Wyciszenie
9/10 wyciszenie, jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trzeba pytać w serwisie ponieważ często jest taniej w serwisie kupić cześci z rabatami niż w normalnych sklepach.
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość do ceny - super , dużo wygodniejszy niż passat czy audi a4, ekonomiczny również, zwinny i oszczędny HDI , całkiem inna kultura pracy w porównaniu do TDI ,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raczej brak,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po przejechaniu 40 tys km tym autem to nie bylo widać poważnych usterek, jedna z wiekszych to wymiana amorka hydro, - 650zł nowy w serwisie, - serwisy mają różne cenniki więc pytać. Czasami u Mietka w garażu drożej, niż w serwisie co się przekonałem.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C5 III Tourer