Generalnie jestem z auta zadowolony,rewelacyjne zawieszenie,świetny silnik,wygoda,bogate wyposażenie (wersja exslusiv) bije na głowę auta w swojej klasie,świetne podgrzewane i wygodne fotele-kierowcy z masażem,auto ciche w środku,zawieszenie bajka,regulacja prześwitu daje możliwość wjazdu na wysoki krawężnik,przejazd przez głębokie kałuże i nierówności na drodze,jeszcze ciekawostka w pozycji maksymalnie obniżonego zawieszenia nie pozwala na założenie blokady przez SM:):):)
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik cichy,elastyczny,dobrze przyspiesza nawet na
5 i 6 biegu,mało pali
3,0
Skrzynia biegów
mogło by być lepiej
5,0
Układ jezdny
to największa zaleta tego samochodu,auto płynie na drodze
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma równych w swojej klasie
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
silnik szybko się nagrzewa i po przejechaniu kilku kilometrów czuć ciepło w samochodzie,mankamentem jest ogrzewanie przedniej szyby,nie od samego dołu co czasami zimą powoduje problemy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca nie brak,z tyłu mniej niż przy pierwszej generacji C5
5,0
Wyciszenie
do stówki słychać komara przy tylnej szybie,powyżej całkiem nieźle
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie zużycie paliwa,przeglądy na przyzwoitym poziome cenowo
5,0
Stosunek jakość/cena
zanim kupiłem to auto to rozważałem zakup avensisa,mondeo,insignie i tu citroen był o wiele lepszy(znacznie lepsze wyposażenie za tą samą kwotę)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
radio padło tuż po gwarancji,a raczej włączało się kiedy chciało,awaria 3 światła stop,koszt w serwisie 500 zł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]