Silnik
: jeździłem poprzednio Chryslerem Pacifica o mocy 250 koni i nie zbytniej różnicy na niekorzyść C5
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo cichy. Dieslem jeździłem jakiś czas temu, od tego czasu dokonała się rewolucja...
Jest naprawdę żwawy i szybko reaguje na wciśnięcie pedału gazu.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia to bardzo wygodna rzecz, a ta jest przy tym świetna. 6 biegów, nie czuje się w ogóle momentu zmiany.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie hydropneumatyczne jest super komfortowe. Mam jedynie uwagę do zachowywania się w ciasnych zakrętach - pomimo możliwości włączenia trybu "sport" jest ono stanowczo za miękkie w tej opcji. Bardzo skuteczne hamulce
Jestem ciekaw jak będzie wyglądała kwestia trwałości...
Komfort
4,0
Widoczność
mogłoby być lepiej... Mam problemy zwłaszcza na skrzyżowaniach - dostrzeżenie samochodu jadącego z prawe strony jest utrudnione na linii słupek/zagłówek.
3,0
Ergonomia
Niby ok, ale... bardzo mi brakuje schowka na okulary przy lusterku wstecznym, więcej miejsc na napoje (jedno w podłokietniku to stanowczo za mało), za małe schowki w drzwiach. wygodny jest panel centralny w kierownicy. generalnie nie ma gdzie pochować wielu rzeczy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie jeździłem nim jeszcze w czasie dużych mrozów i upałów, ale na razie jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu i z tyłu jest wystarczająco dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Nie spodziewałem się, że w samochodzie z dieslem może być tak cicho. Nawet jadąc 170km/h można swobodnie rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cen serwisów jeszcze nie znam. myślałem że będzie trochę mniej palił
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem egzemplarz używany, po 2,5 roku był tańszy o ok. połowę niż nowy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]