Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Tourer

Black&White, 14 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2017 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Poezja.
5,0
Całokształt
Luksusowy, komfortowy i piękny. C5 Exclusive POLECAM
Wrażenia
5,0
Silnik
Zdecydowanie wystarczający. Bardzo elastyczny 340Nm momentu daje radę. Charakter auta powoduje, że nawet tych 143 KM nie chce się za bardzo gonić. Teraz weszła wersja 160, na pewno by się nie pogardziło paroma dodatkowymi konikami :)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa poprawnie. Brak zastrzeżeń, chociaż niestety nie ma możliwości kupienia automatu z silnikiem 143 KM i homologacją ciężarową.
5,0
Układ jezdny
Teraz wiem skąd biorą się kierowcy kupujący tylko Citroeny. Hydroactiv III + jest doskonałe.
Komfort
4,0
Widoczność
Parkowanie w ciasnym parkigu, w nocy - nie jest łatwe. System wspomagania parkowania (radary) są zbyt czułe. Duże i wygodne lusterka boczne.
4,0
Ergonomia
Wydawać by się mogło, że na konsoli środkowej jest za dużo, przycisków, ale wszystko jest proste, logiczne i czytelne. Fotele w wersji Exclusive - to poezja. BRAK UCHWYTU NA KUBEK !!! To jest poważne niedopatrzenie (bo pomysł na uchwyt w schowku, to PORAŻKA)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawnie.Ogrzewanie przedniej szyby - nawiewowe, szybko rozpuszcza szron. Myślałem, że będzie gorzej bo wcześniej miałem Mondeo, a tam jest ogrzewanie elektryczne. Klima działa spokojnie, jak auto jest nagrzane to schładza stopniowo, a nie nap..la ze mozna się pochorować. Dobry pomysł.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kabina dla pasażerów bardzo wygodna i obszerna. Bagażnik niestety mały. Mondeo MK III miał większy, nie mówiąc już o MK IV.
5,0
Wyciszenie
Exclusive posiada dodatkowe szyby akustyczne. Jest bardzo cicho i komfortowo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie w jeździe mieszanej mam 7.1 litra. Myślę, że na tą wagę auta to wynik dobry.
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie Mondeo, auto o wiele bardziej komfortowe. Obecnie Citroen ma najlepszą ofertę na rynku. Po roku widzę, że Citroen daje nadal dobre ceny. Koszt pierwszego serwisu po 30 000 km - 940 zł z materiałami.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po pół roku użytkowania mogę stwierdzić tylko tyle. To świetny samochód i nie sprawia żadnych problemów. W moim egzemplarzu zaczęła się ścierać skóra na kierownicy, serwis zareagował błyskawicznie, wymiana na nową. Mam wersję z jasną skórą, na gałce zmiany biegów widoczne ślady użytkowania. Po 30000 trochę, że szybko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam nadzieje, że tak będzie zawsze. Pierwszy rok za nami, bez problemów.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C5 III Tourer