Porównując do Avensisa silnik ma \"twardsze brzmienie\" zwłaszcza gdy się przyłoży nogę do pedału gazu.
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje poprawnie. Nieco długie prowadzenie dźwigni.
4,0
Układ jezdny
Szczególnie wyraziście widać zalety zawieszenia Hydroactiv III na drogach o nierównej nawierzchni.
Komfort
4,0
Widoczność
No cóż widoczność do tyłu pozostawia trochę do życzenia zwłaszcza w trakcie manewrów, ale to przypadłość chyba wszystkich kombiaków z ostatniego okresu - za sprawą bardziej dynamicznych linii nadwozia, a zatem mniejszych szyb tylnej części nadwozia.
4,0
Ergonomia
Przydałoby się popracować nad schowkami. Do tego największego nie mam zastrzeżeń, ale schowek w podłokietniku i po lewej stronie kierownicy mogłyby być większe. Proporcja objętości użytecznej do miejsca zajmowanego przez schowek jest niekorzystna. W schowku podłokietnika powinno znaleźć się gniazdo zasilania 12 V. ZDECYDOWANIE W AUCIE POWINIEN ZNALEŹĆ SIĘ UCHWYT NA KUBEK. (ten w schowku to jakiś żart !)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest OK, ale dmuchawa powinna pracować ciszej dla ustawień automatycznych.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Stanowisko kierowcy i pasażera z przodu bez zarzutów. Z tyłu przydałoby się więcej miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Auto dobrze wyciszone, ale spodziewałem się więcej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest dobrze, samochód eksploatuję głownie w trasach
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]