Karoseria
: design jest super, ale wykończenie i jakość materiałów to nowa jakość w stosunku do poprzedniego C5, komfort i wyciszenie wnętrza o klasę wyżej, choć poprzednio n=było bardzo dobrze !
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
w tabelce nie ma jeszcze tego silnika - ja mam nowe 2.0HDI 140 KM, zamiast 138KM. Ale jest to wiecej niz poprawka. Silnik jest cichszy, klekot zero (w 138KM było trochę choć mało klekotania). Kto nie wie że to diesel - nigdy tego nie uslyszy, brzmi raczej jak sportowa benzyna, baaaardzo dobrze wyciszona.
4,0
Skrzynia biegów
przejechałem 3000 km i wciąż się układa, na początku była twarda, teraz coraz lepiej
5,0
Układ jezdny
bajka, a jak włączyc tryb sport nie przechyla się na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
jest odbrze, choć linia szyb wysoko, dzięki temu nadwozie jest bardzo sztywne i warto było dla sztywności zabrać nieco widoczności. Kto chce mieć lepiej kupi vana
4,0
Ergonomia
ok, super fotele, wyświetlacze analogowo cyfrowe to bajka, brakuje tylko schowków bo zrobiły się bardzo małe (w poprzedniej C5 było więcej ale mało ich używałem, więc pewnie zmiana jest uzasadaniona)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po prostu super działa i w dodatku bardzo cicho
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na kombi - super, kto chce wiecej niech kupuje vana !
5,0
Wyciszenie
to przedsionek klasy wyższej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto nie jest dotarte, więc na razie pali więcej - biorąc jednak pod uwagę masę/ klasę i komfort auta - jest super
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to nowe auto, zobaczymy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]