Zawieszenie
: Niesamowicie komfortowe auto. Nie jezdzilem niczym lepszym. Nie czuje dziur ani nierownosci. Moja zona ma mercedesa C220 z 2008 i to jest drezyna w porownaniu z Cytryna.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
Tak wygodnym autem nigdy nie jezdzilem. Mam wersje combi wiec jest pakowny, duzo fajnych schowkow. Nastepny tez bedzie citroen na pewno z hydro jak beda, ale tym pojezdze dopoki nie zgnije. Jest za fajny na zmiane.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajny dieselek. Cichy oszczedny, swietny dzwiek przy zmianie przelozen w automacie w trybie sport.
5,0
Skrzynia biegów
Automat. Niesamowita wygoda. Troszke szarpie przy redukcji ale nie wiem czemu. Olej wymieniam co 2 lata.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Mega wytrzymala karoseria. Przy zderzeniu z betonowym slupem mam tylko lekkiego wgniota na masce. Maska z aluminium.
Komfort
5,0
Widoczność
Troche jak Hummerze czyli jak dla mnie bomba.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka, przelaczniki czytelne. Mnostwo udogodnien z podgrzewanymi fotelami wlacznie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w eksploatacji. Za amortyzatory do hydro przod zaplacilem 1400 zl. za komplet nowych oryginalnych. Tu prawie nic sie nie psuje. Wymienilem tylko akumulator, amory przod i tarcze z klockami Bosch za 360 pln
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
[l/100km]