Silnik
: 136KM po chipie na 170KM i 380Nm naprawde przyjemnie ciegnie i brakuje mu "pary" nawet powyzej 150km/h
4,0
Całokształt
genialne auto na autostrady. na raz 1500km to zaden problem.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik jest chyba najepszy w klasie cichy, dynamiczny (po chipie mozna juz uznac ze szybki) i do tego stosunkowo ekonomiczny.
5,0
Skrzynia biegów
do idealy brakuje dluzszego 6 biegu. przy predkosciach powyzej 150km/h obr moglybyby 500obr/min nizsze - pewnie przelozyloby sie pozytywnie na nizsze spanie.
4,0
Układ jezdny
na bardzo nierownej drodze (duze dziury) dosyc glosne. ale jesli nie ma dziur a tylko nierowny asfalt/bruk jest genialne. bardzo przydatna na autostradach funkcja sport
Komfort
5,0
Widoczność
fotele geniale, doskonale wyciszenie, komfortowe zawieszenie. nie jedzilem wygodniejszym autem biorac pod uwage nawet bmw 5 f10
5,0
Ergonomia
kierownica multifunkcyjna genialna, obsluga zestawu multimedilanego/navi tez jest intuicyjna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu idealnie, z tylu troche malo mniejsca jak na klase D
5,0
Wyciszenie
genialne, jedynie malutki minus za odglosy zawieszenia przy bardzo duzych dziurach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do idelau brakuje zeby palil 0,5l mniej
5,0
Stosunek jakość/cena
nie mam pomyslu na rownie komfortowy i bezawaryjny samochod w tej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
minus za odpadajace listwy boczne szyby przedniej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
[l/100km]