Inne
: to mój 2 citroen, jest znacznie lepszy od poprzedniej C5.
Silnik bezkonkurencyjny.
Czekam na kolejną wersję.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
nie znam się na sprawach mechanicznych, ale daje niesamowitą frajdę. Duży moment obrotowy, piekne odjazdy. Udało mi się na chwilę wkurzyć 911.
5,0
Skrzynia biegów
Nie muszę się zastanawiać czy jest czy jej nie ma. Działa bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Poduchy to poduchy, kto poczuje ten wie.
Prowadzi się neutralnie, jest świetnie wyważony, w poślizgu prawie jak tylnonapędowiec.
Nie buja jak poprzednik. Spokojnie przez las i dziury na wysokim zawieszeniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Widzę co trzeba, nie mam kłopotów
4,0
Ergonomia
Odwrotnie strzałki opuszczania i podnoszenia podwozia, daleko włącznik świateł awaryjnych,
brak fabrycznego gniazda USB. Brak wolnej pamięci do wgrania muzyki.
Dobra nawigacja, niezłe nagłośnienie.
Minimalne schowki, nie mam gdzie schować etui do okularów.
Cudowny dowcip panów inżynierów uchwyty na kubki na dnie podłokietnika.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę jak król na tronie, może tylko masaż tyłka mniej przyjemny niż w S-klasie.
5,0
Wyciszenie
only music
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po co to liczyć, jak kupiłem 3-litrowego grzmota co wazy prawie 2 tony to musi chlapnąć, a pojadę gdzie trzeba bez względu na to ile pali.
Komputer pokazuje średnio 9 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeździłem wieloma samochodami marek uznanych za bardziej prestiżowe. Cytryna jest super, a u tych co jej nie znają nie wzbudza zazdrości
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nasze drogi niszczą koncówki drążków i jakieś kawałki wahaczy - wymieniam
wymieniono mi na gwarancji sondę lambda czy coś takiego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
50000km i nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
[l/100km]