Zawieszenie
: to auto naprawdę płynie,kolega ma zwykły zawias i też jest bardzo dobrze.
5,0
Całokształt
Posiadam auto od pół roku i jak na razie jestem bardzo zadowolony.Silnik dynamiczny, oszczędny, jeżeli się dba o oleje filtry odpłaca się bardzo długą żywotnością.Robi wrażenie jest dość sporych rozmiarów ale łatwy do opanowania.Myślałem o 1.6hdi ale po wielu lekturach rozmowach z mechanikami, stwierdziłem że to będzie głupi wybór,auto jest duże i ciężkie i trafiłem na 2.0 163ps exclusive i był to strzał w 10.Piękny czarny lakier i koło 18 cali naprawdę się pięknie prezentuje.Moje auta ma bixnenon, dvd, pół skórę w elektyce,zawieszenie hydro.Jest lepiej wyciszone podwójne szyby boczne jak w s klasie merca,nadkola i maska podobno lepiej wyciszone w wersji exclusive.
Wrażenia
5,0
Silnik
163 koniki dają radę, auto fajnie się zbiera i nie przyniesie nam wstydu.Nie jest to demon, ale naprawdę daję rade.Silnik ma super opinie i wystarczy dbać o olej,filtry i nie katować na zimno i będzie służył bezproblemowo.
5,0
Skrzynia biegów
Krótka jedynka jak to w dieslu, plus za 6 biegów i fajny bajer w postaci takiej że wyświetlacz pokazuje nam kiedy wbić następny bieg żeby jazda była optymalna
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie hydro piękna sprawa auto płynie.Kolega jeżdżący audi a6 był pod dużym wrażeniem.
5,0
Karoseria
Dla mnie wygląda bardzo elegancko, widoczność do tyłu słaba ale mamy czujniki tył i boki z tyłu a więc nie ma problemu.Tak samo z przodu czujniki dużo pomagają.A jak ktoś nie lubi i jeździ na czuja to można guzkiem wyłączyć.Fajna szyba z tyłu kosmicznie wygięta podobno dzięki zakrzywieniu jak banan się nie brudzi nie wiem bo auto u mnie zawsze jest czyściutkie jestem pedantem.
Komfort
5,0
Widoczność
Opisałem w karoserii.
4,0
Ergonomia
Nie jest źle ale jeszcze się przyzwyczajam, masa guzików.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu wszytko działa jak należy ,plus za dwustrefowy klimatronik.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest wielkie, czasami wiozę z tyłu trzy panie i nie narzekają.Tylna kanapa lekko opada w dół i jest bardzo komfortowo jak to w citroenie.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie zdecydowanie na 5.Jak pisałem wyżej wersja exclusive jest dużo lepiej wyciszona,Jadąc około 150 km/h rozmawiamy w ogóle nie podnosząc głosu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując auto wymieniłem rozrząd kompletny pasek klinowy wszystkie płyny filtry zapłaciłem 1500zł i na razie to tyle.Czeka mnie wymiana żarówek do jazdy dziennej.Komplet czyli dwie na allegro około 100zł.W serwisie z wymianą podobno kosztuje parę stów a wiec tutaj lekko przesadzili to tylko 2 żarówki.
5,0
Stosunek jakość/cena
za auto z 2010 roku, przebieg sprawdzony 150 tysięcy w bardzo dobrej wersji zapłaciłem 32 tysiące i uważam ze zdecydowanie warto.Za tą kasę miałbym oklepane audi a6 kilka lat starsze a citroen c5 to naprawdę klasa na drodze, oczywiście to moje zdanie,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie tylko te żarówki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
napiszę tu o wadach,Na razie znalazłem trzy wady auta, nic wielkiego ale nie ma ideałów...wycieraczki mega irytują na dół automat na czujkę chyba działa jak chce raz mega często gdy nie trzeba raz przymuli,a w zwykłym automacie są za szybkie i nie ma regulacji jak w bmw vw itd chyba że nie potrafię znaleźć..a jak pykniemy do siebie to spryskują trzy razy szybę i trzy razy xenony.Schowek na napój w podłokietniku...po prostu wymyślił to idiota.Trzecia rzecz bardzo szeroki próg i jak wysiadam prawie zawsze ubrudzę spodnie od progu jak jest brzydka pogoda.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
[l/100km]