Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Sedan

Jca, 7 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 96 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2009-2015 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
To moa druga Cytryna i w porównaniu z poprzednią przepaść jest bardzo duża :) Samochód na razie oceniam bardzo dobrze chociaż mogę przyczepić się do kilku rzeczy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc całkiem całkiem ale masa też jest niezła :) Z drugiej strony nie kupowałem C5 z Hydro żeby się ścigać :) Ciągnie fajnie od niskich obrotów :)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6-tka, biega wchodzą bez większych oporów :)
5,0
Układ jezdny
Przeniesienie napędu nie jest jakieś rewelacyjne :) Nie którzy myślą, że C5 z hydro będzie miękkie jak stare amerykańskie wozy... nie, nie będzie ;) Owszem buja w trasie płynie w mieście przy dziurach czasem coś dobije. Przy zakupie nie myślcie nawet o kupowaniu zwykłego zawieszenia :) Nie słuchajcie 'fachowców' którzy takim samochodem nawet nie jechali a mówią o kosmicznych kosztach :) Ja w moimi C5 wymieniłem sferę : koszt 180 zł zrobiłem to sam pod domem w 10 minut z pomocą klucza łańcuchowego do filtra oleju :) No problem ;)
Komfort
4,0
Widoczność
W miarę dobrze :) dodatkowo czujni więc jest ok :)
4,0
Ergonomia
Jak ktoś chce ergonomii na 5 niech kupi Skodę :) Jak dla mnie jest wystarczająco dobrze :) Nie ruchomy środek kierownicy z sterowaniem większością funkcji bardzo fajny i przydatni :) Wygaszenie kokpitu w nocy jak w Saabach rewelacja :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja szybko schładza :) Zima - 25' odpala bez problemu :) Grzałka oleju (standard) 5-7 minut leci ciepłe powietrze :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wzrost 184 z przodu bez problemu :) Fotele bardzo wygodne z regulacją w każdą stronę tylko nie na boki ;) Jeżdżę z prawie wyprostowanymi nogami i no właśnie... za moim fotelem nie ma jakoś przesadnie dużo miejsca ;) ale wsiądę i wysiądę bez akrobacji trochę mało miejsca na kolana.
4,0
Wyciszenie
Szyba przednia i boczne akustyczne i to słychać :) Na minus wyciszenie nadkoli z tyłu ale tylko przy mokrej drodze. W porównaniu do Insigni np. bardzo duża różnica. Ogólnie wyciszenie bardzo dobrze :) Silnik mało słychać a jak słychać to nie jest to zły dźwięk :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak pisałem wcześniej :) Zawieszenie jest praktycznie bez obsługowe jeżeli chodzi o pneumatykę pozostałe części zawieszenia jak w innych samochodach tej klasy :) Pozostałe części hamulce itp. tak samo :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak to z francuzami :) Kto się nie boi ;) To mój czwarty i tylko PUG 206 dał mi w kość ;) Napiszę trochę o jakości bo niestety muszę zauważyć, że np. spasowanie mogłoby być tak o 2 poziomy lepsze ;) do Audi :) to jeszcze hen hen :) Ale Audi mi się nie podoba ;) Tworzywa są w porządku jedynie plastik na przy lewarku mógłby być po prostu lepiej spasowany :) Jak nie ruszam żeby zobaczyć czy nie trzeszczy to o dziwo nie trzeszczy ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie doskonale brak ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie doskonale brak ;)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C5 III Sedan