Zawieszenie
: Hydroactive - bez tego raczej nie warto kupować Citroena C5. Auto płynie po drodze!
4,0
Całokształt
Ok
Wrażenia
4,0
Silnik
W trasie super, w mieście mógłby palić mniej. Ogólnie pozytywnie!
3,0
Skrzynia biegów
Niestety lewarek zmiany biegów nie działa tak przyjemnie, jak w grupie VW. Każdy bieg trzeba wbić - w każdym Citroenie jakim jeździłem było tak samo. Po prostu trzeba przywyknąć.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Duże lusterka, niewielka szyba tylna. Ogólnie jest OK.
3,0
Ergonomia
Chyba nikt nie może darować Citroenowi zamontowania uchwytu na kubek w schowku podłokietnika. Żenada...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu mają jak w niebie ;)
Z tyłu brakuje trochę miejsca na nogi, ale da się przeżyć.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w trasie bardzo przyzwoite jak na taką budę - 6,3l jadąc dynamicznie w granicach 120 km/h.
Spalanie w mieście mogłoby być niższe. Przy dosyć delikatnej jeździe, lecz na krótkich odcinkach, pali trochę ponad 9l.
Auto ogólnie bardzo wygodne i ciche (wersja exclusive), w miarę dynamiczne. Oczywiście mogłoby być parę koni mechanicznych więcej, ale nie ma tragedii. POLECAM
5,0
Stosunek jakość/cena
Za Passata czy Audi a4 z tego samego rocznika i chociaż w przybliżeniu podobnym wyposażeniu trzeba dać dużo, duuuuuużo więcej.
Myślę, że jest naprawdę dobrze!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakieś usterki na pewno są lub będą, ale chyba w żadnym współczesnym aucie uniknąć się tego nie da.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechałem dopiero 3kkm więc nie mnie oceniać.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
[l/100km]